Klantenservice
Meestgestelde vragen
Het kan helaas soms voorkomen dat de planning van de bezorger is uitgelopen en je jouw bestelling later ontvangt. Als wij weten dat het niet gaat lukken, zullen wij dit zo snel mogelijk laten weten via een e-mail.
Treft onze bezorger jou niet thuis aan, dan bezorgen we het pakket bij je buren of bij een DHL ServicePoint. In dat laatste geval kun je het pakket de volgende dag ophalen. Je ontvangt dan een e-mail met een link naar het adres en de openingstijden van het DHL ServicePoint.
Heb je geen bericht van ons ontvangen? Of heb je wel bericht ontvangen maar na twee werkdagen nog steeds je bestelling niet in huis? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Retourneren kan via een DHL ServicePoint binnen de bedenktijd van 30 dagen. Je mag een artikel ‘passen’ en ‘bekijken’ zoals je dat in een winkel zou doen. Zorg ervoor dat een artikel echt nieuw blijft.
1. meld je retour aan
Neem contact met ons op om je retour aan te melden.
2. pak je retour in
Doe de artikelen die je terug wilt sturen terug in de verpakking (met de stickers erop) en zoveel mogelijk in één doos. Zo help je ons om je retour sneller af te ronden.
3. overhandig je retour
Je ontvangt een bewijs met je track & trace-code.
4. je geld terug binnen 7 dagen
Nadat we jouw retour hebben ontvangen storten we binnen een week je geld terug of verrekenen we dit met openstaande facturen.
Het verwerken van een geretourneerd artikel duurt gemiddeld 7 werkdagen.
Zoek op onderwerp
stap 1: winkelmand
Plaats je artikel(en) in je winkelmand.
stap 2: gegevens
Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). Check bij de volgende stap even of je adres klopt.
stap 3: bezorgen
Kies het bezorgadres wat jou het best uitkomt. beste uitkomt.
stap 4: betalen
Kies je betaalwijze in de kassa. Wij laten je alleen de betaalwijzen zien die voor jou relevant zijn. Betaal je met iDeal? Vergeet dan niet na je betaling op ‘Betaling afronden’ te klikken. Hierna kun je de bevestiging van je bestelling bekijken. Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW (voor de volledigheid vermelden we ook de exclusief BTW bedragen) en eventuele kortingen. Heb je een kortingscode ingevuld, dan zie je dat direct aan de prijs.
Onze bestellingen worden binnen 3-5 werkdagen geleverd. Mocht een artikel onverhoopt niet op voorraad zijn dan informeren we jou over een alternatief of de aangepaste levertijd.
Retourneren kan via een DHL ServicePoint binnen de bedenktijd van 30 dagen. Je mag een artikel ‘passen’ en ‘bekijken’ zoals je dat in een winkel zou doen. Zorg ervoor dat een artikel echt nieuw blijft.
1. meld je retour aan
Neem contact met ons op om je retour aan te melden.
2. pak je retour in
Doe de artikelen die je terug wilt sturen terug in de verpakking (met de stickers erop) en zoveel mogelijk in één doos. Zo help je ons om je retour sneller af te ronden.
3. overhandig je retour
Je ontvangt een bewijs met je track & trace-code.
4. je geld terug binnen 7 dagen
Nadat we jouw retour hebben ontvangen storten we binnen een week je geld terug of verrekenen we dit met openstaande facturen.
In de kassa kun je direct kiezen voor betalen met iDEAL. Kies je eigen bank en daarna word je automatisch naar de beveiligde omgeving van jouw bank gestuurd.
Als je met iDEAL betaalt, wordt dat direct verwerkt. Het kan zijn dat het even duurt voordat je betaling zichtbaar is op je factuur op Mijn account.
Kortingscode gebruiken?
Een kortingscode werkt min of meer hetzelfde als een cadeaukaart. Elke kortingscode heeft wel z’n eigen voorwaarden. Meestal zijn ze enkel geldig gedurende een korte periode bij besteding vanaf een vaststaand bedrag.
Hoe verzilver ik mijn kortingscode?
In de kassa vul je je kortingscode in tijdens het betalen. De korting wordt direct verrekend, zoals je kunt zien aan het te betalen bedrag. Je kunt het tegoed in één keer besteden of in delen. Je kan meestal pas gebruik maken van een kortingscode bij besteding van een minimaal bedrag. Het restbedrag van jouw aankoop kun je bijbetalen op de manier die jij wilt.